+31(0)15 251 1411 hrm@xelion.com

Neem een kijkje in de keuken van

Support
Neem contact op

Xelion

Wat doen we?

Support

“De afdeling Support is het eerste contactpunt voor partners wanneer zij vragen hebben over het product of tegen problemen aanlopen bij hun eindklanten. Support ondersteunt partners bij het configureren, troubleshooten en leren kennen van Xelion.”

KARLIJN THEEUWEN
MANAGER SERVICEDESK

Hier houden wij ons mee bezig

 

Mijn team houdt zich voornamelijk bezig met het ondersteunen van partners wanneer zij vragen of problemen hebben. Dit gebeurt via ons ticketsysteem of telefonisch. Support geeft ondersteuning aan partners die getraind zijn door Xelion. Dit betekent dat de techniek met de techniek praat. Dit is een stuk anders (complexer) dan reguliere customer service richting eindklanten.

Support wordt gegeven over drie lagen: de configuratie (1e lijn) , netwerk, verbindingen, apps en trunks (2de lijn) en support op het gebied van servers (3e lijn). Dit houdt in dat we moeten onderzoeken waar problemen vandaan komen op verschillende lagen en hoe we dit gaan oplossen met de partner.

Naast het leveren van reactieve support is de input van het team belangrijk voor het optimaliseren van documentatie, maar ook zeker het product. Zij horen als geen anders wat de wens van de partner is en hoe wij hen nog beter kunnen helpen.

Dit zijn we 

 

De afdeling bestaat uit een eerste en tweede lijn. Op dit moment zijn er vier eerstelijns engineers en drie engineers op de tweede en derde lijn. De afdeling wordt hierbij geleid door een Manager.

Xelion

Openstaande vacatures

Open sollicitatie

Xelion – Delft, Nederland – BEKIJK DETAILS

{

"We passen ons aan naar de vraag in de markt. Zo ligt op dit moment een focus om naast het informeren van de resellers, ook de eindgebruiker te voorzien van relevante informatie. Daarnaast bereiden we ons ook voor op de nieuwe release van Xelion."

Karlijn Theeuwen – Manager Servicedesk

Succes

Trends en ontwikkelingen 

Hoe bereid je je voor op een sollicitatiegeprek

Hoe bereid je je voor op een sollicitatiegeprek

7  Tips voor solliciteren Een sollicitatiegesprek is vaak de laatste stap in het sollicitatieproces en kan bepalen of je al dan niet wordt aangenomen voor de functie. Het is daarom van cruciaal belang om goed voorbereid te zijn op het gesprek. Hieronder volgen enkele...

Wat moet er wel op mijn CV (en wat niet)?

Wat moet er wel op mijn CV (en wat niet)?

Hieronder vind je de belangrijkste punten voor een goed opgesteld CV. Zet de belangrijkste informatie bovenaan: Begin met je meest recente werkervaring en opleidingen bovenaan en werk terug in de tijd. Vergeet niet om je belangrijkste prestaties en vaardigheden te...

6 tips voor een perfect sollicitatiegesprek

6 tips voor een perfect sollicitatiegesprek

6 Tips voor solliciteren Een sollicitatiegesprek kan een spannende en soms zenuwslopende ervaring zijn, maar het is ook een geweldige kans om jezelf te presenteren en je potentiële werkgever te laten zien wat je te bieden hebt. Hieronder vind je 6 tips om je te helpen...

Hoofdkantoor

Staalweg 40, Delft, Nederland.

×

Hallo!

Waarmee kan ik je helpen?

× Hoe kan ik je helpen?